Pressmeddelanden och nyheter

Ta reda på vad som händer och alla nyheter hos DKV Mobility. Håll dig uppdaterad med våra pressmeddelanden.

DKV-nyheter

Mobilitetens värld kännetecknas av ständig rörelse. Vi står naturligtvis inte stilla och delar gärna med oss av våra erfarenheter, intryck och nyheter till dig och pressen. Klicka dig igenom våra pressmeddelanden och vårt multimedieinnehåll för att alltid veta vad som driver oss. Om du har några ytterligare frågor, tveka inte att kontakta våra pressrepresentanter, för det är bara genom ett ständigt utbyte med dig som vi alltid är uppdaterade.

News Overview

Resultat Resultat

E-mobilitet

Kommersiell e-mobilitet: DKV Mobilitys kunder har nu tillgång till 10 000 Tesla Superchargers

Kunder hos DKV Mobility, den ledande europeiska B2B-plattformen för betalningar och lösningar på våra vägar, kan nu få tillgång till 10 000 Tesla Superchargers i Europa och dra...

Vägtull

Goda nyheter för förare i Danmark och Sverige: Nu kan broavgifter betalas med DKV BOX EUROPE

Broavgifterna på Stora Bält- och Öresundsbron kan i framtiden betalas med DKV Mobilitys allt-i-ett-box DKV BOX EUROPE.

Hållbarhet

Hållbar mobilitet: DKV Mobility inleder samarbete med OrangeGas för alternativa bränslen

220 alternativa bränslestationer sammankopplade i NL, Tyskland och Sverige / DKV Mobilitys europeiska nätverk för alternativa bränslen växer till mer än 19 500 stationer